Přejít k obsahu webu - Naši pacienti dostávají termín dalšího vyšetření při kontrole.
- Noví pacienti se objednávají telefonicky, stejně tak naši pacienti k neplánované kontrole. Záležitosti, které nemůže vyřešit sestra, předává lékařům.
- Recepty je možno objednávat nejlépe telefonicky, ideálně v dopoledních hodinách, vždy alespoň s 1-2 týdenním předstihem, než léky dojdou.
- Email slouží zejména k zasíláním lékařských zpráv. Konsultace a vše, co více spěchá, je lépe nahlásit telefonicky.
- Ke kontrole pacienti nosí k nahlédnutí veškeré zprávy ostatních ambulantních lékařů, zprávy z hospitalizací a kontrol KS či ICD a zejména přesný rozpis medikace tak, jak ji užívají doma (název, síla, dávkování).
- Pacienty jiných kardiologických ambulancí z našeho regionu nepřebíráme.
- V případě akutních potíží jako nově vzniklá dušnost, bolesti na hrudi, kolapsové stavy, výboje ICD apod., nečekejte na ošetření v naší ambulanci, ale nechte se odvézt k vyšetření na interní ambulanci do nejbližší nemocnice.